h1

En guidet tur gennem de digitale medier

29. januar 2013

Digital tour #01

Jeg vil til at starte en guidet tur for alle os. En tur hvor vejen til, fra, gennem og med de digitale medier bliver gennemgået.

Alt fra planlægning, nyheder, muligheder, praktik, tendenser til sjove/ukloge eksempler. Og da de digitale medier hele tiden er i bevægelse og ændrer sig, vil det skrevne muligvis allerede være forældet i det sekund der bliver trykket på publish knappen… Men brug det som udgangspunkt for overvejelser eller indsigt i den digitale verden.

Jeg vil bl.a. komme ind over følgende emner:

Hvem er målgruppen?

Den gode gamle købmand.

Hvor skal virksomheden være til stede?

Hvad er et “like”?

Hvor tit skal der komme nyt?

Læsevenlighed på skærmen.

Forskel på digitale enheder.

og meget mere.

 

Her et par eksempler på, hvordan to af de store firmaer bruger de digitale medier:

 

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: