h1

SÅ kom waodesign.dk op at køre!

10. november 2012

Så kom dagen, hvor min hjemmeside blev opdateret! Den kan ses HER!

 

Den har ligget og ventet, heldigvis på grund af travlhed, men også liiiige p.g.a. en barsel… men NU er den offentliggjort. Og ja i disse tider går det hurtigt… det betyder så desværre også at den allerede er forældet… Altså IKKE indholdet – men selve programvalget.

For min hjemmeside er lavet i Flash – og derfor ganske ubrugelig på iPhone og iPad… Og når jeg nu ved, at tilgangen fra mobile enheder til webbet er stigende og snart overstiger tilgangen fra PCer – så er det på tide, at jeg går i programmeringsmode igen.

Men i mellemtiden, så tjek den ud!

 

I mit arbejde med at få hjemmesiden offentliggjort, stødte jeg på følgende problemer/udfordringer – som jeg så heldigvis fandt løsninger på!

Først var der følgende fejlmeddelelse, uanset hvilken computer og browser jeg brugte:

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Også selv om jeg havde den nyeste version downloadet! Men heldigvis fandt jeg hjælp, helt tilbage fra 2010 HER.

 

Så var der mine links under siden: WEB, hvor jeg insisterede på, at de skulle åbne i nye “vinduer”, da jeg ikke vil have at brugeren klikker sig væk fra min side.

Her fandt jeg hjælp til koderne HER.

 

 

 

Skriv et svar

